Wednesday, March 6, 2013

Dalang Lahad Datu

Sedang semua di media tradisional dari lidah rasmi umno, utusan dan tv3 menayangkan DALANG PENCEROBOHAN LAHAD DATU adalah pakatan rakyat dan dsai. 

Sekarang bukti menunjukkan pakatan rakyat dan dsai tidak terlibat sama sekali dengan mereka. Ini lah bukti kekuasaan Allah yang dilupa kan oleh umno barisan dan upco. 

Cerita lanjut:-



 

TERPANAS ! SULTAN SULU NAFI SEKERAS-SEKERASNYA ADA KAITAN DENGAN PAKATAN RAKYAT SULTAN SULU NAFI SEKERAS-SEKERASNYA ADA KAITAN DENGAN PAKATAN RAKYAT MAUPUN DSAI!!!!!!

BERITA DAN MAKLUMAT YANG PASTI DIPADAMKAN DARI PENGETAHUAN UMUM OLEH MEDIA LIDAH BIAWAK RASMI UMNO, UTUSAN DAN TV3.

AKHIRNYA SULTAN SULU MELALUI ANAK PEREMPUANNYA SUDAH BERSUARA!!!!!.. MEREKA TIADA MENPUNYAI APA-APA IKATAN PUN DENGAN ANWAR IBRAHIM DAN PAKATAN RAKYAT!!!!..

Anak perempuan Sultan Sulu Jamalul Kiram III, Puteri Jacel Kiram, jurucakap rasmi Sultan Sulu mengesahkan bahawasanya pihak DSAI maupun Pakatan Rakyat tidak pernah ada berhubung maupun bercakap atau berunding dengan pihaknya.

Beliau juga menyanggah kenyataan bangang Presiden Benigno Aquino III kononnya ada konspirasi yang mendalangi dan menaja para pengikutnya untuk menceroboh Lahad Datu.

Pemergian para penyokongnya adalah ditaja dengan sumbangan dari dana penyokongnya sendiri.

LAGI SEKALI UMNO TERKANTOI SEBAB MENIPU DAN MEMFITNAH DSAI DAN PAKATAN RAKYAT!!!!


Sumber: facebook

No comments:

fb